Harry van Bommel

Weblog
Harry van Bommel

donderdag 10 juli 2008, 10.12 uur – Harry
Categorie: Algemeen

Story gaat politiek

story.jpg

Het gezellige weekblad Story staat normaal gesproken stijf van de roddels over sterren en bekende Nederlanders. Dit jaar lijkt daar verandering in te zijn gekomen. Begin dit jaar interviewde Story mij over de onterechte huursubsidie van enkele tonnen aan mevrouw Herfkens (PvdA). In het voorjaar kwamen Jan Marijnissen en Ronald van Raak aan het woord over de kosten van het Koninklijk Huis en deze maand kreeg ik een ruim interview om in te gaan op de geheime Bilderbergconferentie waar koningin Beatrix en premier Balkenende onlangs aan deelnamen. Dat laatste is een onderwerp waar de meeste andere media zich niet aan durven te branden. Lof dus voor Story en haar politiek redacteur Karel Hille. Het artikel over de Bilderbergconferentie lees je hier.

27 reacties

  1. TRANEN OM GEHEIME LIEFDESBABY SP-KAMERLID!

    :-)

    Het zou mooi zijn als een SP-er met een vlotte pen een regelmatige luchtige column zou kunnen krijgen in dit soort bladen. De doelgroep is aanzienlijk.

    Reactie door Jaap Veldkamp — donderdag 10 juli 2008 @ 12:58

  2. Niet zo bescheiden Harry.
    Lof an jou en allen die dit durven.
    Toen ik het artikel onder me neus geschoven kreeg reageerde ik al opgelucht. Eindelijk iemand die durft de waarheid te zeggen.
    Het moet eens ophouden met al die bevoorrechtingen en achterlijke
    geheimzinnigheden .Openheid van beleid toch?
    We weten het toch altijd beter in dit land.
    Verder maakte ik me byzonder druk om een artikel waarin ik las dat de dochter van Maxima een klas overslaat.
    Geldt de wet niet voor haar dan?
    Mijn dochter had 11 dagen tekort om naar de basisschool te gaan en aangezien ik haar intellect vond heb ik haar naar het buitenland moeten brengen om dat jaartje niet te laten verliezen.
    Maar de kleindochter van de Koningin slaat gewoon een jaar over.Geldt de wet niet voor haar dan? Worden alle kinderen in het Koninklijkhuis soms super intelligent geboren?

    Anyway jouw keiharde vraaggesprek is de aanzet om de “poppenkast” anno 2008 te verdrijven.

    Reactie door ans — donderdag 10 juli 2008 @ 14:55

  3. Lijst van Bilderberg attendees 2008:
    http://www.infowars.com/?p=2564

    Nederlanders die naar de Bilderberg vergadering gingen in 2008:

    NLD Balkenende, Jan Peter Prime Minister
    NLD Goddijn, Harold CEO, TomTom
    NLD Halberstadt, Victor Professor of Economics, Leiden University; Former Honorary
    NLD Netherlands, H.M. the Queen of the
    NLD Orange, H.R.H. the Prince of
    NLD Timmermans, Frans Minister of European Affairs

    Het artikel in de Story komt op mij over als een sensatiezoekend kletsnat en dus onschuldig stukje vuurwerk. Het focust zich op geheimzinnigheid en de koningin, dat is precies waar de gemiddelde Story lezer gedachtenloos van smult.
    Het kan veel beter, Story!
    Wat is er aan de hand dat de media ons niet meer informeren?

    Wanneer gaan de gevestigde main stream nieuwsmedia nu eens iets zeggen van deze corrupte jaarlijkse Bilderberg vergadering?

    De gevestigde main stream nieuwsmedia gaan nooit iets zeggen van de achterbakse Bilderberg vergadering omdat de topmensen uit de main stream nieuwsmedia zelf ook de jaarlijkse criminele Bilderberg vergadering bij wonen ..

    Dat is er aan de hand.

    Reactie door koen — donderdag 10 juli 2008 @ 16:27

  4. Het is gewoon weg genant Harry, dat je in zo’n flut-blad je mening geeft. Jaren terug schreef je een open brief aan John de Mol met daarin een vraag zoiets als “wanneer de funzigheid eens zou ophouden?” En nu geef je vol trots interviews aan een zo’n vulgair blad, dat daarbij vergeleken de Telegraaf nog bijna links-intellectueel genoemd kan worden! Zie die überordinaire voorkant; schrijf daar eens een brief over in de stijl zoals je die ooit aan John de Mol richtte!

    Reactie door SP-er — donderdag 10 juli 2008 @ 23:01

  5. Tsja, het gegeven dat de wakkere politici die in de gaten schijnen te hebben wat er aan de hand is alleen bij de Story als onderdeel van de main stream media terecht kunnen met hun verhaal is op zich al een zeer ernstige indicatie dat er heel erg veel enorm mis is met de politiek en met de berichtgevende main stream media in dit land. Dat is inderdaad genant.

    Mijnheer Van Bommel, Harry, ik denk dat de lezers van alternatieve nieuwsmedia als Zapruder.nl (meer lezers dan Trouw) en ZapLog.nl uw verhalen over zaken als de Bilderberg vergadering meer zullen waarderen dan de lezers van de Story. U zit tenslotte dichter bij de bij Bilderberg betrokken personen dan de meesten van ons.
    Het zou de genoemde alternatieve nieuwsmedia goed doen als een main stream politicus van de SP zich daar sterk maakt voor de alternatieve en sociale standpunten waar de SP voor staat. Het zou de SP goed doen om met de alternatieve nieuwsmedia redelijk hoog in het vaandel aan de eerstkomende verkiezingen deel te nemen.
    Het voordeel is dat de alternatieve nieuwsmedia niet georganiseerd (willen) zijn zo als de main stream media georganiseerd is (in cartel) en dat het debacle van 2006, gemiste regeringsdeelname door toedoen van de main stream media, dan voorkomen kan worden.

    Onderschat de alternatieve nieuwsmedia niet!

    Reactie door koen — vrijdag 11 juli 2008 @ 03:52

  6. @Reactie door SP-er
    Wat een onzin kraam je uit. IEDERE BN’er weet dat zijn gangen gevolgd worden en mikpunt kan zijn van roddel. Met vunzigheid heeft dit niets te maken. het blad is niets anders dan een samenraapsel van het laatste non-nieuws. Iedereen kan dat publiceren wat hij of zij belangrijk vind. Blijkbaar is er een markt voor en kun je er geld mee verdienen. Dus wat is jouw probleem? In jouw optiek bepaal jij dus of een politieke partij mag bestaan of niet.

    Reactie door Ellen — vrijdag 11 juli 2008 @ 07:25

  7. Over doofpotten gesproken. Hoe ver gaan we in dit land, het gaat van kwaad tot erger.

    Professor Pieter van Vollenhoven heeft, onder druk van onder anderen premier Balkenende, zijn aanbod ingetrokken om de vertrouwensman van Fred Spijkers te worden. Spijkers is de man die misstanden bij defensie aan de kaak stelde.

    Reactie door Hennie Hemmes — vrijdag 11 juli 2008 @ 09:31

  8. lof voor de Stroy?

    waar gaan we naar toe in deze wereld

    Reactie door Job — vrijdag 11 juli 2008 @ 12:50

  9. Beste Ellen

    Je kraamt zelf grote onzin uit, je vergelijkingen slaan werkelijk helemaal nergens op; de kennis die bn-ers hebben van het feit dat hun gangen door randdebielen van journalisten gevolgd worden bepaalt toch niet de beoordeling voor het medium dat daar verslag van doet? Het feit is dat deze bladen bestaan en daarmee ook de bewustheid daarvan bij bn-ers, maar dat zegt toch niks over de morele legitimatie van die bladen zelf. Een voorbeeld de oorlog in Irak bestaat ook en de Irakezen weten daarvan; als ik jouw visie goed begrijp is daarmee deze oorlog zelf ook geen probleem meer. Ik sluit me bij deze fatalistische onzin niet aan!

    Dan gebruik je ook nog als argument dat er een markt bestaat voor deze bladen. Dat lijkt me een evidente waarheid, maar sinds wanneer is het voor een socialist/sociaal-democraat/links-persoon maatgevend wat de markt er van ‘zegt’? De markt is een letterlijk ‘waardenloze’ situatie. Mensen die zich socialist/sociaal-democraat/links noemen behoren (naar mijn smaak) hun gedrag niet slechts door zoiets dergelijks te laten bepalen.

    Dan nog het laatste punt, waarom baseer je op dat ik vanuit mijn optiek zou vinden dat ik degene ben die bepaalt welke politieke partijen er mogen bestaan? De discussie ging überhaupt volgens mij niet over politieke partijen, bovendien heb ik nergens gesproken over het verbieden dan wel toestaan van dingen! Ik heb het alleen gehad over smaak, ik refereerde daarbij aan een open brief die Van Bommel ooit schreef aan John de Mol. Dat betrof ook een moreel appel, Dat ging niet over het verbieden van partijen, maar dat ging wel om bij je keuze’s verder te kijken dan alleen de wetten die markt ons voorschrijft. Het was m.i. een groots moment toen ‘onze Harry’ deze brief schreef.

    Hartelijk groet,
    SP-er

    Reactie door SP-er — vrijdag 11 juli 2008 @ 14:28

  10. 39 vrouwen en kinderen platgebombardeerd een opbouwmissie? en jij in de story om de gewone hollander te bereiken?

    Reactie door tael — vrijdag 11 juli 2008 @ 16:21

  11. @ 10 Tael

    Inderdaad tael. Het is nodig dat de SP ook in de Story aanwezig is, omdat we ook die kiezers nodig hebben om invloed te kunnen hebben op alle belangrijke onderwerpen, inclusief oorlogen.

    Reactie door Jaap Veldkamp — zaterdag 12 juli 2008 @ 00:02

  12. “Story gaat politiek” lijkt me toch al te vleiend, Harry. Ik zou zeggen: Story probeert eens wat anders. Het blad moet toch blijven verkopen, nietwaar?
    Dat er nu wat artikelen verschijnen die kritisch zijn ten opzichte van het Koningshuis is meegenomen. Meer ook niet. We gaan toch geen “speciale correspondent” vanuit de SP krijgen?

    @ Jaap Veldkamp (1):

    De liefdesbabies van SP-Kamerleden moeten we toch maar laten voor wat ze zijn: privé-aangelegenheden. (Waarmee ik niet een concurrerend blad bedoel).

    Reactie door Olav Meijer — zaterdag 12 juli 2008 @ 00:09

  13. citaat: maar dat zegt toch niks over de morele legitimatie van die bladen zelf.

    *Dit heeft met moraal niets e maken. Je bent al even erg al Balkenende, om het even wie van het SGP of van de CU. Jij bent nergens de norm. Of het Story, Privé, Panorama, Revu is, het gaat jou niets aan wat iemand schrijft of er in plaatst; of het nu in een blad is of op een weblog. Jij wilt uiteindelijk bepalen wat iemand denkt en dat is de werkwijze van de huidige grote roerganger van het CDA, Balkenende. Niet jouw intolerantie is bepalend maar de vrijheid van het woord is norm.
    *Nog iets: journalisten noch fotografen zijn ‘randdebielen’. Met deze uitspraak geef je je vooroordeel weer en diskwalificeer je jezelf bovendien.
    *Geen idee wat je met je onzin over een oorlog wil zeggen, maar het geeft wel je failliet van je gedachten weer.
    *Wat je exposé ‘socialist etc.’ betreft, het heeft niets te maken met ‘socialisme of wat voor isme. Het gaat om de vrijheid van het woord. Jij wil de een muilkorven, maar hebt niet door dat de volgende stap een ander blad is dat de vorige deels overlapt en dus vindt door figuren als jij censuur plaats. Ik kan bijv. hetzelfde zeggen van al die over het paard getilde voetballers en daarmee voetbalbladen van de markt halen. Zoals gezegd, niemand is norm. En dus blijven die waardeloze voetbalbladen, die waardeloze bladen over mororracen bestaan en bepaald niet iemand dat die van de markt gehaald worden om vervolgens een milieupraatje als excuus te geven of een praatje over CO2. En nog iets: vraag schept aanbod en dus als ergens een markt voor is dat zorgt de ander er voor dat de vraag gestild wordt, in dit geval met leesvoer. Jou sociaal/democraat heeft hier dus niets mee te maken. Tussen twee haakje de markt is een waardeloos iets in staatsgereguleerde landen, ofwel dictaturen en daar zie je dan ook wat de gevolgen zijn en deze landen hoef ik hier niet op te noemen. Een blik naar het oosten en je ziet deze schitterende landen.
    *Politieke partijen vertegenwoordigen morele standpunten.

    Reactie door Ellen — zaterdag 12 juli 2008 @ 06:34

  14. Beste Harry, als je het durft moet je de volgende keer in Playboy publiceren want die is veel esthetischer dat op tabloid lijkende Story.

    http://www.davidicke.com/content/view/14373/48/

    Reactie door walking bull — zaterdag 12 juli 2008 @ 13:49

  15. Ach wat een vuige grijns zie ik weer op het kille gelaat van de majesteit bij het zien van de ruzie over, in welk blaadje de achterhoedegevechten gevoerd worden.

    Al schrijft men de waarheid met stront op een shijthuisdeur, het blijft de waarheid en dat is juist wat we zo keihard nodig hebben.
    Wie tegenwoordig luistert naar ARROW CLASSIC ROCK ’s morgens tussen 6 en 10 uur, treft daar Adam Curry aan met zijn “wake up call”,je kunt er van vinden wat je wil maar hij heel veel zaken aan het licht waarvan Harry accuut van zou gaan juichen.
    Is er bijvoorbeeld een op èèn na hoogste ambtenaar van justitie betrokken in een pedofilienetwerk waar Du Troux rode oortjes van zou krijgen. Donner heeft destijds het onderzoek en de toedracht ervan proberen te verhullen. Wanneer deze zaak zal worden uitgezocht, en dat zal het want de advocaat van de koerd die op verzoek van Turkije hier levenslang uitzit, zal zijn cliënt willen vrijpleiten omdat die man op valse argumenten vastzit. Deze tegendaad van “nederland” zou gedaan zijn om te verhullen dat de smeerlapperij gepleegd door die zelfde hoge ambtenaar in Turkije door dat land in de openheid gebracht zou worden.
    Donner met z’n waarden en normenclub, zum kotsen.
    Het zou heel goed kunnen dat wanneer dit stinkende putje open gemaakt is, er heel snel nieuwe verkiezingen gaan plaatsvinden. Jan Marijnissen zou dan toch nog gelijk krijgen.
    Als reactie van de kant van “de Nederlandse staat”heeft meneer Curry al te verstaan gekregen dat hij zich niet mag uitlaten over deze zaak en dat de programmagegevens moeten worden verwijderd van zijn site.
    Door oplettende internetters is dit deel van de uitzendingen allang weer ge-upload en is te beluisteren via de site van Arrow.
    Wie had dat ooit gedacht dat zo’n commerciële zender op de bres zou gaan staan?
    Was het ook niet Luther die zijn decreten spijkerde op de deuren van de kerk?!

    The truth will set you free!

    Reactie door rob — zaterdag 12 juli 2008 @ 18:56

  16. http://www.edgemediatv.com/icke/

    Wie de bovenstaande link aanklikt komt als het goed is bij een film(pje) van bijna 3 uur van David Icke. Deze Engelsman waarschuwd al jaren voor de opkomst van de Global dictatorship.
    En wie de ontwikkelingen van de laatste 10 à 15 jaar op rijtje legt, ziet een duidelijke ontwikkeling richting een Big Brothermaatschappij die op wereldschaal wil opereren. Het gaat enorn snel en de tijd dringt. Wakker worden is dus zeer essentiëel.

    Reactie door rob — zaterdag 12 juli 2008 @ 19:21

  17. http://www.maxinews.nl/index.php?id=48&tx_ttnewstt_news=245&tx_ttnewsbackPid=36&cHash=d1b9c9bf63

    De link naar het gesprek met micha kat m.b.t. Secretaris generaal Joris Demmink van het departement van justitie.

    Reactie door rob — zaterdag 12 juli 2008 @ 21:51

  18. Goede zaak Harry van Bommel.

    Geheime plannen en bedrijfsbelangen afstemmen buiten de burger om en dan verbaasd zijn dat de burger de EU poltiek niet vertrouwt.

    Aan alle kanten wordt verantwoording ontlopen door Balkenende.
    Afghanistan, Irak, Cas Spijkers ( Pieter Van Vollenhoven is als vertrouwens persoon van de zaak gehaald omdat hij wel toegang heeft tot gesloten archieven van de overheid wegens zijn functie als Veiligheidsraadvoorzitter en nu is Agnes Jongerius van de FNV benoemt, die natuurlijk geen toegang heeft tot gesloten archieven. ( Inzake Cas Spijkersbron Volkskrant zaterdag 12 juli 2008 )

    Het volk wikt en Balkenende beschikt.

    Arrogantie en misbruik van de macht.

    Reactie door Hugo Freutel — zondag 13 juli 2008 @ 16:25

  19. Beste Ellen,

    Ik verzoek je vriendelijk eens te proberen te reageren op wat ik schrijf i.p.v. te reageren op je vooroordelen over mij – die je alleen gebaseerd hebt op mijn twee eerdere reacties. Dat maakt je stukjes namelijk behoorlijk wat interessanter, immers nu is jouw hoofdargument tegen mij gefundeerd op jouw eigen fantasie; namelijk dat ik dingen zou willen censureren of anderszins zou willen verbieden. Nogmaals dat is niet waar; ik ben groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting en tegenstander van mensen die dat willen beperken. Echter tot de vrijheid van meningsuiting hoort volgens mij ook mijn vrijheid om een blad als Story te bekritiseren en eveneens mijn mogelijkheid om Van Bommel te wijzen op m.i. vreemd gedrag van hem.

    Bovendien vind ik het schokkend dat jij de invulling van woorden als moraal slechts over laat aan christelijke politici. Hoewel zij graag over dit onderwerp spreken, betekent dat toch niet dat zij daar het alleenrecht op hebben, of dat als een ander dan zij over een dergelijk onderwerp schrijft, direct bij hen gevoegd kan worden. Verklaar je wat dat betreft eens nader als je wil.

    De vrijheid van meningsuiting komt pas in gevaar en de moraal wordt pas vrijheidbeperkend als dat door de overheid gebeurt en wel door te handhaven. Neem bijvoorbeeld wat er laatst gebeurde rondom de cartoonist Nekschot. Ik vind zijn tekeningen niet leuk; maar dat beperkt zijn rechten en artistieke mogelijkheden niet; net zo min als ik “jouw vrienden” van Story beperk in hun rechten. Anders zou dat zijn als de overheid ingrijpt in hun werkzaamheden. Vind je niet dat dat een fundamenteel verschil is en dat jou verwijten aan mijn adres dus eigenlijk nogal grotesk en ongefundeerd zijn?

    Zo nu stop ik maar weer even, ik heb namelijk ook nog betere dingen te doen. Ik hoor graag nog eens van je…;-)

    Groeten,
    SP-ert

    Reactie door SP-ers — zondag 13 juli 2008 @ 17:49

  20. @16 Rob
    Geweldige link bedankt. Voor iedereen die de geheime agenda van alle Bilderberg conferenties en andere geheime ronde tafels wil snappen.
    Complotten bestaan ik ben bekeerd.

    De beste informatie of theorie van gebeurtenissen sinds jaren.

    Verplichte kost voor alle politici en journalisten en burgers!

    Reactie door Hugo Freutel — maandag 14 juli 2008 @ 00:09

  21. citaat: “Bovendien vind ik het schokkend dat jij de invulling van woorden als moraal slechts over laat aan christelijke politici”.

    Mijn antwoord: “Als jij nou eens begon met dat te lezen wat ik schrijf dan ben je al een stuk verder, want dat schreef ik niet”.

    Je bent NIET voor vrijheid van het woord want je hebt het over ‘funzigheid’(met f), vulgair blad (er is NIETS en dan ook NIETS vulgairs aan Story of Privé, het is jouw moraal die deze definitie vormt en jouw persoonlijke mening is GEEN ijkpunt; over niet bepalen door de markt en ‘de markt is waardeloze situatie’. (overigens zeg je nu totaal niets) Jouw optiek deugt niet en de uiteindelijke consequenties. Daarover dien je nog eens goed na te denken. Jouw volgende stap als je je laat leiden door jouw ideeën over goed en slecht is censuur en met deze uitlatingen van jouw zit je op het niveau van Balkenende.

    Reactie door Ellen — maandag 14 juli 2008 @ 06:10

  22. Sinds wanneer is de entrepreneur Karel Hille een “politiek redacteur”???

    Karel Hille, tevens de schrijver van de hit ‘Waarheen waarvoor’ van Mieke Telkamp, houdt wel van een sappige complottheorie. Voor de Nederlandse televisie maakte hij ooit een programma over het feit dat het niet Rudolf Hess is geweest die zelfmoord heeft gepleegd in zijn cel, maar een dubbelganger. Het sloeg niet aan bij de nuchtere Nederlander. Tegenwoordig zit Hille in de paranormale business. Hij is dan ook de manager van het medium Marchien Bakker, tevens eigenaresse van een afslankinstituut te Zeewolde, en met wie hij zelfs nog een slaatje geprobeerd heeft te slaan in de zaak rond de verdwijning van het meidje Maddie in Portugal. Karel Hille heeft ook een (commerciële) website, het Paranormaalburo. Inderdaad, hetzelfde soort oplichterij als bijvoorbeeld Astro TV.

    Politiek redacteur Harry? Ik vind het werkelijk te gek voor woorden dat jij hier ‘hulde’ brengt aan een praatjesmaker die profiteert van labiele en kwetsbare mensen. En de achterban niet de waarheid vertelt.

    Reactie door Sonja — maandag 14 juli 2008 @ 12:25

  23. Nog wat informatie over David Icke:
    David Icke stelt o.a. dat “Christian patriots to be the only Americans who understand the truth about the New World Order” (de “Illuminati”). Zijn eigen uitgever stelt dat zijn publicaties “Holocaust-revisionistisch materiaal” bevatten. Icke citeert in zijn boeken ook extreemrechts en neo-nazi’s.

    In 1999 publiceerde hij het boek ‘The Biggest Secret’, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens uit het planetenstelsel Draco. Als voorbeelden van afstammelingen van deze aliens (“shape shifters”) werden o.a. door hem genoemd: George W. Bush, George H.W. Bush, Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk, Kris Kristofferson, Beatrix der Nederlanden, Bill Clinton, Hillary Clinton, Dick Cheney, Henry Kissinger, Frank Sinatra, Winston Churchill, Al Gore en Tony Blair.

    Waar moet het heen met dit weblog waar ik normaliter graag en vaak kom lezen?

    Reactie door Sonja — maandag 14 juli 2008 @ 12:29

  24. Tja Sonja,

    Waar moet dat heen hè, als mensen hun horizon proberen te vergroten. Och och, waar moet dat heen als men buiten de kaders gaat denken en niet meer de politiek korrekte voorgekauwde hapklare brokken meer wil slikken. Onderzoek alles en behoud het goede. Dat vliegertje gaat ook op voor meneer Icke. Buiten de sterke verhalen om zit er veel waars in wat hij zegt en daar gaat het om. Filter eruit wat voor jouw van toepassing is en probeer mij niet te wijzen op wat jij niet ziet zitten.Debunking noemen ze dat geloof ik.
    We leven in vreemde tijden en we moeten af van bestaande vastgeroeste denkbeelden. Die zijn nooit van ons geweest. In wetenschappelijke termen gesproken kun je pas iets echt nieuws ontdekken als je de betreden paden verlaat en iets anders durft te zien. Dus, waar heb je het over?

    Reactie door rob — dinsdag 15 juli 2008 @ 07:43

  25. Ik snap ook niet waarom wel de Story en niet de nieuwe berichtgevende media op internet.

    Reactie door koen — dinsdag 15 juli 2008 @ 10:13

  26. @23, Sonja, heb ik gekeken zijn laatste filmpje van ruim twee uren en kon niets vinden dat holocaust-revisionistisch zou zijn. Misschien in andere bronnen doet hij dat, die ken jij zeker dan.

    Dan mijn volgende vraag: Christian patriots to be the only Americans who understand the truth about the New World Order”. Zou dat ook niet ironisch bedoeld zijn? Zo lees ik het tenminste.

    Als laatste hebben we recentelijk heel veel gehoord over vrijheid van meningsuiting. Dan moet je aannemen dat een echte o.a. wetenschappelijke discussie bij gediend is als geen taboe onderwerpen bestaan. Dit is pas vrijheid van mening. Denk je niet?

    Reactie door walking bull — dinsdag 15 juli 2008 @ 14:28

  27. Noot van de Webmaster:

    Best mensen,

    Intussen zijn veel van de reacties afgedwaald van het onderwerp van het log. Lijkt mij dat mensen voldoende kans hebben gehad om te reageren en daarom sluit ik de reacties.

    Met vriendelijke groet.

    Reactie door webmaster — dinsdag 15 juli 2008 @ 14:42

RSS-feed voor reacties op dit bericht. TrackBack URI

Helaas, de reactiemogelijkheid voor dit bericht is gesloten.